donderdag 7 september 2017

Een zwanen Eloise Jurk + een oproep!

Een weekje geleden lanceerde ik het Eloise Jurkje op deze blog.
Ik zag op een week tijd al prachtige versies verschijnen, ze deden mij blinken!

Vandaar een oproep naar jullie!

Wie een Eloise jurk naaide, mag mij een foto sturen via email, of via de MinnieMie Facebook pagina. Ik maakte een mapje aan waar ik deze foto's zal verzamelen zodat ze jullie kunnen inspireren!

Uiteraard toon ik jullie ook mijn versies!

Ik naaide in het testproces een heleboel jurken, en vandaag toon ik er eentje die de binnenkant van de kast nog niet zag. Jurkje aan - in de was - opnieuw dragen. En dat op repeat.


De stof is van Nosh. Ik bestel rechtstreeks bij hen in Finland; doorgaans heb ik mijn pakje na een 4tal dagen al in huis, supervlot als je het mij vraagt.

De kwaliteit van de stoffen is trouwens adembenemend. Was in - was uit, en ze geven geen krimp.


Eloise haalde haar beste moves boven.

Springen, ballet dansen, Kung Fu, ... you name it, she does it.




Zin om ook een Eloise Jurk te naaien? Het patroon kan u hier gratis downloaden.





Patroon: Eloise Jurk - gratis via deze blog


3 opmerkingen:

  1. ZO mooi van kleur. Prachtige versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe versie, volgens mij zit die ook zalig. Lap, nu heb ik ook zin om een Eloise jurk te maken, maar mijn jongens gaan daar niet zo goed mee staan vrees ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na links en rechts al eens Nosh fabrics tegen gekomen te zijn, vroeg ik me al af hoe jullie aan die stoffen geraakten, en dat raadsel heb je nu voor me opgelost! Rechtstreeks bestellen dus en vlotte levering blijkbaar. Ook deze jurk is weer een pareltje, ik was er nog niet aan toegekomen, maar mijn vingers kriebelen, ik zal er eens werk van moeten maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!